Nog een dag! - Reisverslag uit Houten, Nederland van jamka - WaarBenJij.nu Nog een dag! - Reisverslag uit Houten, Nederland van jamka - WaarBenJij.nu

Nog een dag!

Door: jamka

13 December 2010 | Nederland, Houten

Vanochtend zijn we om 2.00 opgestaan!
Om geen last te krijgen van een jetlag in Singapore, volgen we een schema van elke dag een uur eerder naar bed en een uur eerder opstaan. Het gevolg is dat we nu al met een jetlag gevoel zitten :( Als het goed is hebben we er in Singapore dan geen last van maar of het ook zo voor ons gaat uitpakken.... de tijd zal het leren en morgen zullen we het dus weten. Het hele plan heeft natuurlijk alleen een kans van slagen als we in het vliegtuig naar Singapore kunnen slapen. Om die kans te vergroten hebben we bij de huisarts via e-consult wat slaappilletjes gescoord. Nu de laatste spullen nog inpakken en om 18.00 naar bed om om 1.00 op te staan!

• 13 December 2010 - 09:22

Peter:

Wij wensen jullie een geweldige reis toe.
    Overigens: hebben de lezers van jullie verslagen dan ook geen jetlag ?

Annemiek + Peter

• 13 December 2010 - 10:22

Barbel:

Ja tof hoor!! geniet.... en film kijken in het vliegtuig is ook best leuk :)

• 13 December 2010 - 15:36

Riet En Theo:

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Maken we toch een virtuele reis naar Australie!
    Ga er lekker van genieten.
    We zijn een week in Lanzarote, nou ja, wordt vast ook leuk.
    Tot dan.

• 13 December 2010 - 15:37

Olivier:

Ik heb enige tijd geleden gelezen dat een jetlag te maken heeft met de verstoring van het eetritme. Het schijnt dat als je voorafgaand aan je reis 24 uur lang niets eet en je op de plaats van bestemming meedoet met het eetritme daar, je geen last hebt van een jetlag. Maar ja, als het al zo werkt, is het voor jullie inmiddels al te laat. Misschien voor de terugreis (of speelt een jetlag dan geen/minder een rol?). Anyway, goeie reis. Ik blijf jullie zonnige avonturen hier vanuit de sneeuw volgen. *brrrr*