22 April, afscheid - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van jamka - WaarBenJij.nu 22 April, afscheid - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van jamka - WaarBenJij.nu

22 April, afscheid

Door: jamka

24 April 2011 | Aruba, Oranjestad

22 april

Vandaag is het een dag van afscheid nemen. Eerst nemen we afscheid van Little Paradise en van de eigenaars Frieda en Wim. Bye, bye Little Paradise en Frieda en Wim! Dan blijkt dat het voor Frieda en Wim ook hun dag van afscheid nemen van Little Paradise is. Zij hebben hun paradijsje verkocht aan Canadezen en verhuizen vandaag naar hun andere huis!
We gaan naar het onderkomen van Bas en Laura. Daar verdelen we wat bagage want we nemen 2 trolleys van ze mee en een kilootje of 30 aan spullen van hen. Dan komt Bryon de bolo pretu afleveren die we bij oma besteld hebben. Die gaat mee naar Nederland!!! Jammie!!
Als de bagage klopt, is het tijd om naar Oranjestad te gaan om wat boeken te releasen.
Dan gaan we door naar Boka Catalina. Daar zien we de veiligheidsmannetjes die de toeristen een veilig gevoel moeten geven. We verlaten Boka Catalina, bye, bye beach, sun en sea. Dan gaan we terug om te douchen en dan is het bye,bye huisje van Bas en Laura, Arubaanse opa en oma van L&B en we gaan, op aanraden van L&B naar Plaza, een restaurant waar we (op goede vrijdag!) ons laatste avondmaal gaan nuttigen. Het restaurant blijkt het zelfde te zijn waar we wat gedronken hebben toen we een dagje alleen op pad waren! Lekker gegeten en toen was het bye,bye restaurants! Naar het vliegtuig en de koffers wegen en wat herschikken en toen inchecken. Alles ging goed en toen namen we afscheid van Bas en Laura. Bye, bye geweldige schatten, dankzij jullie hebben we een werkelijk fantastische tijd gehad in Aruba! Bedankt!!!!!!
En dan gaan we naar de gate. Daar vinden we de mensen die we bij de vlindertuin hebben ontmoet. Gezellig gebabbeld en dan gaan we aan board. We vertrekken precies op tijd, bye bye Aruba, prachtig eilandje met fantastisch aardige mensen!